Плащане и доставка

Плащане и доставка

Каква е цената за доставка? 

За поръчки до 100 лв.
До офис на ЕКОНТ:  5 лв.
До адрес с ЕКОНТ:  8 лв.

За поръчки над 100 лв.
До офис на ЕКОНТ:  БЕЗПЛАТНА
До адрес с ЕКОНТ:  5 лв.

*Всички поръчки се изпращат с ЕКОНТ, с опция "Преглед и тест".

 

Какъв е срокът за доставка?

Срокът за обработването на поръчки е 1 ден. Ние ще се свържем с Вас по телефона преди да изпратим Вашата поръчка. В деня на доставката ще получите SMS известие с информация за поръчката. Времето за доставка зависи от наличността на продуктите и моментната натовареност на постъпващите поръчки. В случай на невъзможност за обработване на поръчката в горепосочения срок, наш сътрудник ще се свърже с Вас за уточняване на детайлите. Важно е да попълните данните си за контакт правилно. Въведете ги коректно и за предопчитане на български език с български букви. Препоръчваме да посочите и пощенски код на населеното място, тъй като има различни населени места с еднакви имена. Ще получите e-mail от нас, съдържащ детайли за Вашата поръчка.

Поръчки направени след 16:00 ч. се обработват на следващия работен ден.

Поръчки направени в събота и неделя се обработват в понеделник.

Поръчки направени в празнични и почивни дни се обработват на първия работен ден.

 

Какъв е начинът на плащане?

Поръчката се плаща в брой или на ПОС терминал при служителя на ЕКОНТ в момента на получаване на пратката, т.е. с наложен платеж (ППП).

 

Мога ли да върна стоката?

Да, можете да ни върнете закупена стока, в срок от 14 дни след получаване на поръчката.
За да получите точни инструкции, пишете ни на: info@gotino.bg

Важно е да знаете, че за да бъде възможно връщането на продукта, ние трябва да го получим във вида, в който сме го изпратили - неизползван, с етикети и с ненарушена цялост на опаковката. Това е особено важно в случаите, в които при разопаковане е невъзможно да се възстанови търговския вид на купеният продукт. При неизпълнение на условията от страна на клиента при връщане, запазваме правото си да не приемем върнатата стока. Когато желаете да ни върнете продукт в рамките на 14 дни след получаване, разходите за доставка при връщане се поемат от клиента, при спазените условия, описани по-горе.
Рекламация за повреден или некачествено произведен продукт, се приема в законово установените гаранционни срокове за конкретния вид продукт и се транспортира обратно до нас.
Когато има рекламация свързана с дефект на стоката, куриерската услуга по връщането е за наша сметка.
Ако не можем да заменим продукта поради изчерпана наличност, то следва връщане на заплатената сума от нас към Вас.
Възстановяваме сумата за върнатите продукти в рамките на 7 работни дни след пристигането им при нас. За да изпълним процедурата по връщане, трябва да ни предоставите номер на поръчка, телефон за връзка и данни на Вашата банкова сметка (IBAN и трите Ви имена) на електронната ни поща: info@gotino.bg
Необходимо е банковата сметка да е притежание на лицето, което е регистрирало поръчката.

 

 

Какво още е нужно да знам?

Всички стоки, предлагани от GOTINO.bg са с установен произход и не са реплики (имитации) на оригиналните брандове.

В момента на генерирането на поръчка от клиент, не гарантираме наличността на стоката, поради динамика и изчерпване на количествата.

Обявените габаритни размери са ориентировъчни. Възможно е леко разминаване в размерите на стоките, които са с мека и неправилна форма, като например раници и несесери.

Възможно е несъответствие в яркостта на цветовете, поради различните видове и настройки на дисплеи, с които преглеждате GOTINO.bg

Всички цени в GOTINO.bg представляват крайна цена, обявена в български лева (BGN).

Съдържанието в GOTINO.bg представлява интелектуалната собственост на компанията и подлежи на промяна без предизвестие по собствена преценка. В случай, че потребителят желае да използва съдържанието за корпоративни цели, се изисква предварително писмено разрешение от GOTINO.bg.